UZYSKANIE DODATKU MIESZKANIOWEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
Druk wniosku dostępny jest:
-
w Urzędzie Miejskim w Trzcielu, pokój nr 15,
-
w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Trzcielu
-
na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Trzcielu www.bip.trzciel.pl
Do wniosku należy załączyć:
-
Oryginał zaświadczenia o uzyskanych dochodach za okres trzech miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku (dotyczy wszystkich członków rodziny osiągających dochód ze stosunku pracy),
-
Kserokopię odcinków renty / emerytury za 3 miesiące poprzedzające miesiąc złożenia wniosku lub kserokopię decyzji o przyznaniu renty / emerytury (dotyczy osób uprawnionych do pobierania renty /emerytury),
-
Oryginał zaświadczenia z Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzcielu o pobieranych świadczeniach pieniężnych za 3 miesiące poprzedzające miesiąc złożenia wniosku lub kserokopię decyzji o przyznaniu tych świadczeń,
-
Potwierdzenie przez tut .Urząd liczby posiadanych hektarów przeliczeniowych – biuro nr 20
-
Kserokopię wyroku sądowego o wysokości przyznanych alimentów lub inne dokumenty potwierdzające wysokość otrzymywanego świadczenia alimentacyjnego (dotyczy osób uprawionych),
-
Oryginał zaświadczenia z Powiatowego Urzędu Pracy o pozostawaniu bez pracy za okres 3 miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku (dotyczy osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy z prawem lub bez prawa do zasiłku),
-
Kserokopię orzeczenia o niepełnosprawności,
-
Inne oświadczenia lub dokumenty, które wnioskodawca uzna za potwierdzenie sytuacji bytowej rodziny,
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Miejski w Trzcielu ul.Poznańska 22 Złożenie i odbiór stosownej decyzji: pokój nr 15 (parter) Tel. (95) 74-31-400, e-mail: urzad@trzciel.pl Godziny obsługi interesantów: poniedziałek -piątek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY wnioskodawca otrzymuje decyzję o przyznaniu dodatku mieszkaniowego lub odmowie przyznania dodatku mieszkaniowego
odbiór dodatku mieszkaniowego: zgodnie z zapisem w decyzji, odbiór w kasie Urzędu Miejskiego w Trzcielu lub przekazanie na konto Zarządcy budynku.
OPŁATY Brak
TRYB ODWOŁAWCZY Odwołanie od decyzji można wnieść do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp w terminie 14 dni od dnia doręczenia, za pośrednictwem Burmistrza Trzciela.
DODATKOWE INFORMACJE Osoba do kontaktu: Danuta Cichosz biuro nr 15,tel. 605033937
PODSTAWA PRAWNA *Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 roku o dodatkach mieszkaniowych - Dz. U. z 2001r.nr 71, poz. 734 z późn. zm. *Uchwała nr XXXIV/249/06 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 31 maja 2006r.w sprawie obniżenia wysokości wskaźników procentowych określających wysokość dodatku mieszkaniowego
|