Urząd Miasta i Gminy w Trzcielu
Ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
  
     szukaj
strona główna | moja sprawa| redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
KARTY USŁUG PUBLICZNYCH:
SPROSTOWANIE LUB UZUPEŁNIENIE AKTU STANU CYWILNEGO

SPROSTOWANIE LUB UZUPEŁNIENIE AKTU STANU CYWILNEGO


WYMAGANE DOKUMENTY
-Wniosek o sprostowanie błędu pisarskiego lub o uzupełnienie treści akty stanu cywilnego
-Odpis zupełny aktu stanowiący podstawę sprostowania lub uzupełnienia akt
-Dowód wniesienia opłaty skarbowej


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 12
Tel. (95) 7431408, e-mail: urzad@trzciel.pl
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Od ręki do 30 dni


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja


OPŁATY
K
wota 39,00 zł

Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 45 8367 0000 0060 0255 6000 0001
Wpłaty dokonywane w kasie GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat


TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Kierownika urzędu Stanu Cywilnego w Trzcielu w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.


DODATKOWE INFORMACJE
O sprostowanie aktu może wystąpić osoba, której akt dotyczy, jej rodzice, dziadkowie, dzieci, wnuki, rodzeństwo lub małżonek.


PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. Nr 36 poz. 180 z póżn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635 z późn.zm.)


 
informacje wprowadził:Marcin Cichowski
informacje wytworzył:Danuta Borkowska z-a Kierownika USC
data ostatniej modyfikacji: 19 Października 2011 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 121811