SPROSTOWANIE LUB UZUPEŁNIENIE AKTU STANU CYWILNEGO
WYMAGANE DOKUMENTY -Wniosek o sprostowanie błędu pisarskiego lub o uzupełnienie treści akty stanu cywilnego -Odpis zupełny aktu stanowiący podstawę sprostowania lub uzupełnienia akt -Dowód wniesienia opłaty skarbowej
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat Organizacyjno - Administracyjny Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 12 Tel. (95) 7431408, e-mail: urzad@trzciel.pl Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Od ręki do 30 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Decyzja
OPŁATY Kwota 39,00 zł
Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 45 8367 0000 0060 0255 6000 0001 Wpłaty dokonywane w kasie GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat
TRYB ODWOŁAWCZY Odwołanie do Wojewody Lubuskiego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem Kierownika urzędu Stanu Cywilnego w Trzcielu w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
DODATKOWE INFORMACJE O sprostowanie aktu może wystąpić osoba, której akt dotyczy, jej rodzice, dziadkowie, dzieci, wnuki, rodzeństwo lub małżonek.
PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. Nr 36 poz. 180 z póżn. zm.) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635 z późn.zm.)
|