ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek “Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”. Dostępne na miejscu wg. wzoru PU-E-2z
- Dowód osobisty.
- Książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej).
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat Organizacyjno - Administracyjny Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 5 Tel. (95) 7431405, e-mail: ewilud@trzciel.pl
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Od ręki
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Wydanie zaświadczenia
OPŁATY Brak opłaty
TRYB ODWOŁAWCZY Nie przysługuje.
DODATKOWE INFORMACJE Wymeldowania należy dokonać osobiście. Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.
PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)
|