ZAWARCIE MAŁŻEŃSTWA W FORMIE WYZNANIOWEJ
WYMAGANE DOKUMENTY
Przedkładane odpisy nie mogą być kserokopiami Odpisy nie są wymagane, gdy zostały sporządzone w USC Trzciel
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat Organizacyjno - Administracyjny Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 12 Tel. (95) 7431408, e-mail: urzad@trzciel.pl
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Od ręki
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Sporządzenie aktu małżeństwa
OPŁATY Opłata skarbowa 84,oo zł za sporządzenie aktu małżeństwa. Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 45 8367 0000 0060 0255 6000 0001 lub na miejscu w kasie Urzędu Miejskiego Trzciel
TRYB ODWOŁAWCZY Nie podlega
DODATKOWE INFORMACJE Po zawarciu małżeństwa w formie wyznaniowej, duchowny zobowiązany jest w terminie 5 dni od daty ślubu przesłać zaświadczenie do właściwego USC, na podstawie którego zostanie sporządzony akt małżeństwa. Uzyskanie zaświadczenia wymaga osobistego stawiennictwa narzeczonych. Zaświadczenie wydaje kierownik USC miejsca zamieszkania jednego z narzeczonych.
PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. Nr 36 poz. 180 z póżn. zm.) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635 z póżn.zm).
|