DECYZJA NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO
WYMAGANE DOKUMENTY Wniosek.- GKM1-1
Załączniki: Plan sytuacyjny z zakreślonym kolorem czerwonym obszarem zajętej powierzchni pasa drogowego i zaznaczone kolorem żółtym wbudowane urządzenie. Projekt ewentualnej zmiany organizacji ruchu.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska Złożenie dokumentów: Parter, Sekretariat pokój nr 2, Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 10, Tel. (95) 7431407, wysyłka pocztą listem poleconym
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY 30 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Decyzja administracyjna Burmistrza Trzciela
OPŁATY Za zajęcie pasa drogowego pobiera się opłaty zgodnie z uchwałą XVII/141/2010 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 23 kwietnia 2008r.
Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 45 8367 0000 0060 0255 6000 0001
Wpłaty dokonywane w kasie GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat
TRYB ODWOŁAWCZY Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Trzciela w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
DODATKOWE INFORMACJE Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 95 7431407.
Do wniosku składanego przez pełnomocnika należy załączyć pełnomocnictwo inwestora wraz z opłatą za pełnomocnictwo w wysokości 17,00 zł wniesioną na konto Gminy
PODSTAWA PRAWNA - art. 40 ust. 1,ust.2 pkt 1,ust. 3 i 4 ustawy z dnia 21marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115, ze zm.), - art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.).
|