ZAŚWIADCZENIE O POSIADANIU GOSPODARSTWA ROLNEGO
WYMAGANE DOKUMENTY Wniosek/Pismo z danymi wnioskodawcy i osoby która posiadała gospodarstwo rolne- wniosek GG3-1
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska Złożenie dokumentów: Parter sekretaria, Pokój nr 2, Tel. (95) 7431400, Odbiór dokumentów: odbiór osobisty pokój nr 10 lub wysyłka pocztą
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Prawo przewiduje, że zaświadczenie powinno być wydane w terminie do 7 dni, jednak w większości przypadków jest wydawane od ręki, po złożeniu wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Zaświadczenie
OPŁATY Nie podlega
TRYB ODWOŁAWCZY Nie podlega
DODATKOWE INFORMACJE Osoba do kontaktu : Ryszard Marmajewski 95 7431407
Wydanie zaświadczenia uzależnione jest od posiadania przez Urząd Miejski dokumentów potwierdzających istnienie gospodarstwa.
PODSTAWA PRAWNA Kodeks Postępowania Administracyjnego artykuły 217-220
|