Wydawanie Zaświadczeń
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zaświadczenia (wniosek)
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat Budżetu i Finansów Złożenie dokumentów: Parter, pokój nr 2, Odbiór dokumentów: Piętro I, pokój nr 20, po okazaniu dowodu tożsamości, Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
7 dni od daty złożenia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia.
OPŁATY
1. Opłata skarbowa w wysokości:
-
21,00 złotych : o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzenia zaległości
-
17,00 złotych : od zaświadczeń pozostałych
Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 45 8367 0000 0060 0255 6000 0001
Wpłaty dokonywane w kasie Urzędu Miejskiego oraz GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat
2. Zwolnione z opłaty skarbowej są zaświadczenia przedkładane w sprawach:
-
alimentacyjnych, opieki, kurateli, świadczeń socjalnych
-
ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, rent strukturalnych
-
nauki i szkolnictwa, ochrony zdrowia
-
dotyczące wielkości użytków rolnych
TRYB ODWOŁAWCZY
Na odmowę wydania zaświadczenia, lub zaświadczenia o żądanej treści służy zażalenie, które wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie o odmowie wydania zażalenia, w terminie 7 dni o dnia doręczenia postanowienia stronie.
DODATKOWE INFORMACJE
W treści wniosku wyraźnie wpisać jakiego zaświadczenia dotyczy złożony wniosek.
Osoba do kontaktu: Katarzyna Papros: Tel. 95 7431411
PODSTAWA PRAWNA
Art. 306 a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa ( tekst jedn. z 2005 r. Nr 8 poz. 60 z późn. zm. ). Art. 1 i 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( tekst jedn. z 2006 r. Nr 225 poz. 1635 z późn. zm. ).
|