ULGA W PODATKU ROLNYM Z TYTUŁU NABYCIA NOWEGO LUB POWIĘKSZENIA ISTNIEJĄCEGO GOSPODARSTWA ROLNEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
Załączniki:
-
Dowód zakupu gruntów – akt notarialny
-
Zaświadczenie bądź oświadczenie o wielkości posiadanego gospodarstwa ( dotyczy osób, które posiadają grunty poza terenem Gminy )
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat Budżetu i Finansów Złożenie dokumentów: Parter, pokój nr 2, Odbiór dokumentów: Piętro I, pokój nr 20, lub wysyłka pocztą - listem poleconym za dowodem doręczenia. Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Do 30 dni od dnia złożenia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Decyzja organu podatkowego.
OPŁATY Nie dotyczy
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
DODATKOWE INFORMACJE
Zwolnienie i ulga nie przysługuje, jeżeli nabywca jest małżonkiem, krewnym w linii prostej lub jego małżonkiem, pasierbem, zięciem lub synową sprzedawcy gruntów oraz gdy łączna powierzchnia gruntów przekracza 100 ha.
Osoba do kontaktu: Katarzyna Papros: Tel. 95 7431411
PODSTAWA PRAWNA
Art. 12 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 3 - 6 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym ( Dz.U. z 2006 Nr 136, poz. 969 z późn.zm. ) |