WYMAGANE DOKUMENTY:
OPŁATY:
Opata skarbowa:
Opłatę można uiścić w formie gotówkowej w kasie Urzędu Miejskiego ( pok. 17 ) lub bezgotówkowej na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Trzcielu GBS Międzyrzecz Oddział Trzciel
45 8367 0000 0060 0255 6000 0001.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat Budżetu i Finansów Złożenie dokumentów: Parter, pokój nr 2 Odbiór dokumentów: Piętro I, pokój nr 20, lub wysyłka pocztą - listem poleconym za dowodem doręczenia Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30 Sekretariat – parter, pokój nr 2 Osoba do kontaktu: Katarzyna Papros: Tel. 95 7431411
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 90 dni od dnia złożenia wniosku
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego przepisów prawa podatkowego.
OPŁATY
40,00 zł w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku od każdego przedstawionego we wniosku odrębnego stanu faktycznego lub zdarzenia przyszłego
TRYB ODWOŁAWCZY:
Skarga do Sądu Administracyjnego
PODSTAWA PRAWNA
Podstawa prawna: art. 14j, § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8, poz. 60 z późniejszymi zmianami).
|