ZAŚWIADCZENIE Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek (druk) na wydanie zaświadczenia SO 2-1 Załączniki: -Dowód opłaty skarbowej -Dowód osobisty
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat Organizacyjno - Administracyjny Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 4 Tel. (95) 7431405, e-mail: ewilud@trzciel.pl
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Niezwłocznie Zgodnie z prawem 7 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Wydanie zaświadczenia
OPŁATY 17,00 zł
Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 98 8367 0000 0060 0255 6000 0017 lub w kasie urzędu.
Wpłaty dokonywane w kasie GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat
TRYB ODWOŁAWCZY Nie dotyczy
DODATKOWE INFORMACJE Zaświadczenie wydaje się w przypadku gdy dotyczy danej osoby.
Osoba ubiegająca się o zaświadczenie ze względu na interes prawny winna okazać : wezwanie sądu, prokuratury, komornika lub innych organów państwowych
Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia dla celów m.in. szkolnych, alimentacyjnych, rentowych, pracowniczych
PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.) |