Urząd Miasta i Gminy w Trzcielu
Ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
  
     szukaj
strona główna | moja sprawa| redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
KARTY USŁUG PUBLICZNYCH:
ZAŚWIADCZENIE Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI

ZAŚWIADCZENIE Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI


WYMAGANE DOKUMENTY

- Wniosek (druk) na wydanie zaświadczenia SO 2-1
Załączniki:
-Dowód opłaty skarbowej
-Dowód osobisty


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 4
Tel. (95) 7431405, e-mail:
ewilud@trzciel.pl

Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Niezwłocznie Zgodnie z prawem 7 dni



SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia


OPŁATY
17,00 zł

Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 98 8367 0000 0060 0255 6000 0017 lub w kasie urzędu.

Wpłaty dokonywane w kasie GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat


TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy


DODATKOWE INFORMACJE
Zaświadczenie wydaje się w przypadku gdy dotyczy danej osoby.

Osoba ubiegająca się o zaświadczenie ze względu na interes prawny winna okazać : wezwanie sądu, prokuratury, komornika lub innych organów państwowych

Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia dla celów m.in. szkolnych, alimentacyjnych, rentowych, pracowniczych


PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)

 
informacje wprowadził:Marcin Cichowski
informacje wytworzył:Krzysztof Terlecki podinspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
data ostatniej modyfikacji: 15 Czerwca 2012 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 121811