Urząd Miasta i Gminy w Trzcielu
Ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
  
     szukaj
strona główna | moja sprawa| redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
KARTY USŁUG PUBLICZNYCH:
ZGŁOSZENIE POBYTU STAŁEGO

ZGŁOSZENIE POBYTU STAŁEGO


WYMAGANE DOKUMENTY

- Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego
- Wypełniony formularz „Zgłoszenie pobytu stałego” dostępny na miejscu wg. wzoru PU-E-1
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu osoby zgłaszającej zameldowanie, lub osoby, w której lokalu następuje zameldowanie
- Książeczka wojskowa – osoby podlegające obowiązkowi służby wojskowej

Załączniki:
- Dowód osobisty do wglądu


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 4
Tel. (95) 7431405, e-mail:
ewilud@trzciel.pl

Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

Od ręki


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie dokumentu potwierdzającego zameldowanie


OPŁATY
Brak


TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy


DODATKOWE INFORMACJE

Dokumentem potwierdzającym prawo do lokalu może być np.: decyzja o przydziale, umowa najmu, wypis z księgi wieczystej, akt notarialny

Osoba, w której lokalu następuje zameldowanie musi być obecna przy zgłoszeniu zameldowania



PODSTAWA PRAWNA

Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)

 

 
informacje wprowadził:
informacje wytworzył:
data ostatniej modyfikacji: »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 121699