ZGŁOSZENIE POBYTU STAŁEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
- Zaświadczenie o wymeldowaniu z poprzedniego miejsca pobytu stałego - Wypełniony formularz „Zgłoszenie pobytu stałego” dostępny na miejscu wg. wzoru PU-E-1 - Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu osoby zgłaszającej zameldowanie, lub osoby, w której lokalu następuje zameldowanie - Książeczka wojskowa – osoby podlegające obowiązkowi służby wojskowej
Załączniki: - Dowód osobisty do wglądu
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat Organizacyjno - Administracyjny Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 4 Tel. (95) 7431405, e-mail: ewilud@trzciel.pl
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Od ręki
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Wydanie dokumentu potwierdzającego zameldowanie
OPŁATY Brak
TRYB ODWOŁAWCZY Nie dotyczy
DODATKOWE INFORMACJE
Dokumentem potwierdzającym prawo do lokalu może być np.: decyzja o przydziale, umowa najmu, wypis z księgi wieczystej, akt notarialny
Osoba, w której lokalu następuje zameldowanie musi być obecna przy zgłoszeniu zameldowania
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)
|