UDZIELENIE INFORMACJI O PRZEDSIĘBIORCACH
Z ewidencji działalności gospodarczej informacje udzielane są ustnie i pisemnie
WYMAGANE DOKUMENTY
a) wniosek o udzielenie pisemnej informacji o przedsiębiorcy,
b) potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej.
Uzyskanie ustnej informacji nie wymaga żadnych dokumentów.
Informacja na temat prowadzenia działalności gospodarczej jest udzielana tylko w przypadku przedsiębiorców których wpis nie znajduje się w bazie CEIDG.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel Referat organizacyjno -administracyjny Złożenie i Odbiór dokumentów: Biuro nr 15 Godziny obsługi interesantów: poniedziałek - piątek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Informacje pisemne udzielane są w terminie 14 dni.
Informacje ustne można uzyskać od ręki (bezpośrednio w biurze lub telefonicznie 605 033 937.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Złóż odpowiedni wniosek lub go przyślij. Dołącz do wniosku dowód wpłaty. Złóż wniosek w pokoju nr 15 Poczekaj na załatwienie sprawy. Dokument na życzenie interesanta przesyłany jest listem poleconym, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
OPŁATY
Za udzielenie pisemnej informacji o każdym przedsiębiorcy opłata skarbowa wynosi 17 zł.
Uzyskanie ustnej informacji o przedsiębiorcy jest bezpłatne.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje.
DODATKOWE INFORMACJE
Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna i dane osobowe w niej zawarte nie podlegają przepisom ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
PODSTAWA PRAWNA
a) ustawa z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.), b) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), c) ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).
|