close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
  Urząd Miasta i Gminy w Trzcielu
Ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
  
     szukaj
strona główna | moja sprawa| redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Uchwały 2005 rok:
Uchwała Nr XXX/216/05 sprawie budżetu Miasta i Gminy w Trzcielu na 2006 rok
poka wszystkie dokumenty

                                                                                                               

Uchwała Nr  XXX/216/05

Rady Miejskiej w Trzcielu

z dnia 29  grudnia 2005 rok

 

 

 sprawie budżetu Miasta i Gminy w Trzcielu na 2006 rok

 

               Na podstawie art.18 ust.2 pkt.4, pkt.9 lit “d” oraz pkt.10, art.61, ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. Z 2001 roku Nr 142 poz.1591) oraz art.109 ust.1,2 pkt.1 i 2 lit.b, i ust.3, art.110 , art.112 ust. 2  pkt. 2 i 3, art.116 ust.1, art. , 124 ust.1 pkt. 1,2,3,4,4a,6,7,9,10 oraz ust. 2,3,4,  art 128 ust.2 pkt.1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych (t.j. z 2003 roku Dz.U. Nr 15, poz. 148 z późniejszymi zmianami), Rada Miejska w Trzcielu uchwala, co następuje:

 

§ 1. 1. Określa się prognozowane  dochody budżetu na kwotę 11 220 713  zł.

 2. Ogólna kwota dochodów, o której mowa w ust. 1 obejmuje także:

a) dotacje na realizację zadań zleconych gminie z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych na podstawie odrębnych ustaw w kwocie  1 760 870 zł, określone w załączniku nr 3 do uchwały,

b) dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w  kwocie 106 560 zł, określone w załączniku nr 4 do uchwały.

  3. Prognozowane dochody budżetu według klasyfikacji budżetowej przedstawia załącznik  nr 1.

 

§ 2. 1. Określa się wydatki budżetu na kwotę 13 075 021 zł.

2. Z wydatków, o których mowa w ust.1 przeznacza się łącznie na

a) wydatki bieżące na kwotę  10 278 625 zł, w tym:

    - kwotę 5 429 066 zł z przeznaczeniem na wynagrodzenia i pochodne
      wynagrodzeń,

- kwotę 80 000 zł z przeznaczeniem na dotacje,

- kwotę 170 000 zł na wydatki związane z obsługą długu gminy

b) wydatki majątkowe w kwocie 2 796 396  zł,

c) wydatki do dyspozycji jednostek pomocniczych gminy w kwocie 6 000    określone w załączniku nr 5 do uchwały.

       3. Ogólna kwota wydatków określona w ust.1 obejmuje także:

a) wydatki w kwocie 1 760 870 zł na realizacje zadań zleconych gminie z zakresu  administracji rządowej i innych zadań zleconych na podstawie odrębnych ustaw, określone w załączniku nr 3 do uchwały,

b) wydatki w kwocie 106 560 zł na realizacje zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, określone w załączniku nr  4   do uchwały.

  4. Planowane wydatki  budżetu według klasyfikacji budżetowej przedstawia załącznik  nr  2.

 

§ 3. 1 Przychody budżetu z zaciągniętych kredytów i pożyczek ustala się w kwocie 2 569 868 zł, z tego:

a)  1 274 560 zł pożyczki z budżetu  państwa na prefinansowanie programów i projektów współfinansowanych  ze środków  Unii Europejskiej,

b) 870 918zł pożyczki i kredyty na finansowanie udziału gminy na realizację programów i projektów ze środków Unii Europejskiej

c) pozostałe zadania inwestycyjne   424 390 zł.

    

2. Rozchody budżetu ustala się w kwocie 715 560 zł z przeznaczeniem na spłatę kredytów i pożyczek, które nastąpią  z dochodów własnych.

3. Deficyt budżetu w kwocie 1 854 308 zł  zostanie sfinansowany przychodami  z  zaciągniętych kredytów i pożyczek.

4. Zestawienie przychodów i rozchodów budżetu określa załącznik nr  6 do uchwały.

 

§ 4. Tworzy się rezerwę ogólną na bieżące wydatki w wysokości  30 000  zł.

      

§ 5. Ustala się:

1) limit wydatków budżetu  na wieloletnie programy inwestycyjne, w kwocie 2 302 396 zł  określone  w załączniku nr 7 do uchwały,

2) wydatki na programy i projekty ze środków funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności  określone w załączniku nr 8 do uchwały,

3) plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej  określone  załączniku nr 9 do uchwały.

 

 

§ 6. Upoważnia się Burmistrza do:

1)   dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między rozdziałami i paragrafami,

2) zaciągania długu oraz spłaty zobowiązań gminy.

3) samodzielnego zaciągania zobowiązań , których suma  nie może przekroczyć  kwoty 400 000 zł,

4) zaciągania kredytów i pożyczek krótkoterminowych w roku budżetowym do wysokości  200000 zł

 

§ 7. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Trzciela.

 

§ 8. Uchwała wchodzi w życie z dniem  1 stycznia 2006   roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego.

 

 

 
informacje udostępnił:Marcin Cichowski
data udostępnienia: 2006-05-31 13:29:31
ostatnia modyfikacja: Marcin Cichowski 2006-05-31 13:29:31 »
drukuj wyślij link  

Dokumenty do pobrania:
 Zal9_uch216
 Zal8_uch216
 Zal7_uch216
 Zal6_uch216
 Zal5_uch216
 Zal4_uch216
 Zal3_uch216
 Zal2_uch216
 zal1_uch216
wszystkie dokumenty >>
 
 
. .
BIP - liczba wejść: 121702