close
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
  Urząd Miasta i Gminy w Trzcielu
Ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
  
     szukaj
strona główna | moja sprawa| redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ:
Polityka Jakości Urządu Miejskiego w Trzcielu


POLITYKA JAKOŚCI URZĘDU MIEJSKIEGO W TRZCIELU


         Mając na uwadze rosnące wymagania jakościowe stawiane przez interesantów jednostkom administracji samorządowej pracownicy Urzędu Miejskiego w Trzcielu deklarują, że ich najwyższym celem jest obsługa interesantów z zachowaniem zasad legalności postępowania, pełnej dostępności interesantów do informacji dotyczących ich sprawy, w sposób profesjonalny, życzliwy i terminowy.

          Aby umożliwić wypełnienie tej deklaracji Burmistrz Trzciela zobowiązuje się zapewnić niezbędne zasoby dla:


  1. Stałego podnoszenia kompetencji urzędników,

  2. Okresowego badania poziomu zadowolenia interesantów Urzędu
    i analizowania jego wyników w celu stałej poprawy jakości świadczonych usług,

  3. Usprawniania pracy Urzędu pod względem technologicznym jak
    i organizacyjnym,

  4. Budowy wizerunku Urzędu przyjaznego interesantom,

  5. Doskonalenia systemu zarządzania jakością.


            Polityka Jakości stanowi podstawę do wyznaczania celów szczegółowych, jest znana i przestrzegana przez wszystkich pracowników Urzędu. Polityka jakości podlega regularnym przeglądom pod kątem jej aktualności i przydatności. Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością, zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009.


Trzciel, dnia 02.11.2010r.

 
informacje udostępnił:Marcin Cichowski
data udostępnienia: 2011-01-14 12:25:13
ostatnia modyfikacja: Marcin Cichowski 2011-01-14 12:25:13 »
drukuj wyślij link  

 
. .
BIP - liczba wejść: 109148